Parteneriat cu Asociatia Geopark Persani

Astăzi m-am întâlnit cu reprezentanții Asociației Geopark Perșani cu care am discutat despre o eventuală colaborare într-un proiect prin care să dezvoltăm turistic zona Perșani, Cheile Dopca și toată zona respectivă.

Din câte am înțeles, această asociație este custodele unei zone foarte frumoase din această regiune a județului Brașov și vrea, prin acest proiect cu Agenția pentru Protecția Mediului Brașov, să amenajeze trasee turistice în zona Cheilor Dopca și să promoveze și să înlesnească accesul bicicletelor în zonă, dezvoltând astfel cicloturismul.

Pagină de facebook a Asociației Geopark Perșani http://www.facebook.com/pages/Asociatia-Geopark-Persani/122635364473917

Implicarea Asociației Brașovul Pedalează în proiect ar consta în organizarea unui concurs de ciclism în zona respectivă, competiție ce ar urma să aibă vizibilitate națională sau de ce nu, internațională și care ar ajuta dezvoltarea turistică a zonei.

Concursul ar urma să se desfășoare undeva la vară iar pentru organizarea lui, noi ca asociație vom pregăti totul, nouă fiindu-ne alocată totuși o sumă din proiect.

Din poze și din ce mi-a povestit domnul Mihail Iacomir, președintele Asociației Geopark Perșani, zona este extrem de frumoasă, există în zonă și un lac de acumulare, cheile sunt deosebite iar altitudinea redusă a munților și multitudinea de drumuri forestiere și poteci fac din acest areal o zonă ideală pentru practicarea ciclismului.

Problema este că noi nu am mai organizat niciun concurs până acum, eu am licența anul acesta în vară și am și servici. Pe scurt, sunt o grămadă de alte probleme pe care le am pe cap în momentul ăsta. Eu vreau din tot sufletul să punem pe picioare acest proiect și să colaborăm cu acești oameni minunați care m-au impresionat prin dăruirea de care au dat dovadă.

Întrebarea mea este astfel logică: găsesc în voi susținere în acest demers? Găsim cel puțin 50 de participanți care să participe la acest concurs, precum și voluntari care să ne ajute la organizare? Găsim sponsori?

De asemenea, cine este în domeniu, știe cam cât ar fi bugetul necesar organizării unui asemenea concurs? Se includ aici toate cheltuielile necesare, fondul de premiere, munca voluntarilor, materiale, sonorizare, hrană și energizante la punctele de alimentare etc.

Aștept impresii, sfaturi, idei, critici constructive și orice alte gânduri care ne-ar putea ajuta, atât din partea voastră cât și din partea reprezentanților firmelor interesate de sponsorizare, dacă ne citesc și dumnealor.

Mă puteți contacta la adresa de email robert@brasovulpedaleaza.ro sau la numărul de telefon afișat la secțiunea Contact a site-ului nostru.

20 thoughts on “Parteneriat cu Asociatia Geopark Persani

  1. Robert idea este genială, si nu cred ca ar fi o problema legata de participanti ,sau a voluntarilor
    care să ajute la organizarea acestui concurs. Prima problema si ce-a mai mare ar fi gasirea de sponsori în perioada de criza economică, ținând cont că acest concurs implică niște cheltuieli la modul serios.

  2. Salutare,
    Ai licenta? Cumpara si tu una de pe net si ai rezolvat o problema … 🙂
    Ce stresat eram si eu la vremea mea… si am dat doua licente… si doua mastere… Bafta!!!
    In legatura cu partea materiala, cred ca s-ar putea cauta sponsori la banci. Daca s-ar merge si s-ar sta de vorba cu acestea… reclama facuta cu logo-urile lor… dar cred ca se obtin cam greoi sponsorizarile. De ce nu incercati si la Primarie? Ii explicati primarului ce si cum si poate sare si el cu 1k Euroi. Daca mai da si bancile cate 500-1000 mai iese cate ceva. PlayBike, Probike pot deasemenea sa contribuie cu cate ceva ca doar zi de zi cumparam produse de la ei…
    Am plecat candva intr-0 tura spre Zarnesti parca si de la punctul de plecare a fost un domn care ne-a impartit niste reflectorizante de alea de picior. Atunci era in campanie. Acum unde este? Nu are si el niste cunostinte? Primaria din Persani nu este interesata sa se promoveze acea zona?
    Putem contribui si noi cu putinul pe care il avem, oferind o suma, in functie de posibilitati. La cat e Brasovul asta de mare si puternic dpdv economic este IMPOSIBIL sa nu se gaseasca sponsori pentru asa o cauza nobila 🙂
    Nu stii cam care ar fi un cost minim al acestei organizari? Niste calcule ceva…
    Ca daca stau bine si ma gandesc ne suim intr-un weekend toti pe biciclete si mergem prin oras si cerem cate 2 lei de la persoanele aflate pe strada si tot strangem cate un pic 😉
    Cu stima, Biciclistus Umilus!!!

    • De ce nu ești tu primul care să facă teaba asta? Să mergi să vorbești la Primărie, bănci, magazine de biciclete etc, apoi să mergi să studiezi terenul să vezi unde se poate face un traseu, să-l marchezi, e nevoie de locuri de parcare pentru că în acea zonă se poate ajunge doar cu mașina, eventual e nevoie de loc de campare că poate se rămâne peste noapte. Este simplu să zici “da, se pot găsi sponsori, acolo sau acolo” dar nimeni nu întreprinde nimic, toți așteaptă să facă alții și de obicei alții înseamnă Alex Solomon, Robert Lazăr sau eu, ori avem și noi servici și alte probleme și nu avem timp să ne ocupăm de toate astea, toți ceilalți nu vor decât să vină “la de-a gata”. Pot să dau exemplu turele organizate anul trecut în care m-am implicat eu și câțiva prieteni, în rest nu propus nimeni nici o tură, sau greșesc? Ori când stăteam în Piața Sfatului, cred că era prin noiembrie și discutam să facem revelionul undeva la o pensiune sau cabană și după aceea nu a mai spus nimeni că ar fi găsit o locație convenabilă și mai sunt și altele dar nu le mai enumăr să nu vă plictisesc. Organizarea unui concurs este destul de complicată și eu unul nu vreau să mă implic în așa ceva, prefer să rămân la plimbările de duminică în ritmul în care vreau și pe unde vreau. Gândiți-vă doar la un aspect: ce se întâmplă dacă cineva are un accident grav pe timpul concursului? La asta mă gândesc de la un timp că s-ar putea întâmpla și în timpul turelor noastre pe biciclete și s-ar putea să fiu tras la răspundere ca organizator. Voi cere părerea unui avocat să văd ce măsuri ar trebui să iau.
      Oricum, am ajuns la decizia că anul acesta voi face mai puține ture cu grupuri mari de bicicliști pentru că este foarte greu să se meargă într-un ritm constant și grupat atunci când sunt foarte mulți și voi merge în ture cu grupuri mici pentru că intenționez să merg prin zone necunoscute mie în care nu știu ce mă așteaptă, șanse de rătăcire, porțiuni de push-bike sau de cărat bicicleta în spate, vor fi ture în care ne vom deplasa cu trenul și vor fi probleme dacă suntem prea mulți și altele așa că vă rog să nu mă înjurați dacă vedeți că am fost în ture ture care nu le-am făcut publice.

  3. No stai asa… 🙂
    De ce nu sunt eu primul? Pentru simplul motiv ca sunt un amarat de participant la turele organizate de aceasta asociatie( aici poti citi Alex, Robert sau Cristi…)
    Nu este “proiectul” meu, prin urmare nu ma pot baga peste voi.
    Intr-adevar, ceea ce vrea Robert e cam de domeniul SF-ului daca nu ai “spate”.
    Din cate stiu, este cineva in Brasov care-si permite sa organizeze concurs la nivel international ( Ciprian de la P l e i ba ic), dar acea persoana ma gandesc ca isi permite.
    Doar nu vroiai sa-i spun bietului om ca acest proiect este mort din nastere? Ii distrugeam visul :). Un asemenea proiect trebuia gandit cu minim vreo 2 ani in urma. In fine, vreau sa-i spun lui Robert ca daca nu-i reuseste acest proiect, atunci macar ala de licenta sa-l faca ca lumea :). Lasand gluma un pic mai incolo… un asemenea proiect este mult prea mult peste capacitatile acestei organizatii/asociatii.
    In legatura cu faptul ca nu propune nimeni nicio tura… te-ai gandit ca poate nu toata lumea cunoaste locatiile si imprejurimile Brasovului? Ca este destul de usor sa propui o tura band o bere “la Pitzi”. Dar poate nu toata lumea poate sa duca la sfarsit acea tura. Unii se misca mai greu… au o varsta… altii au mai fost pe acel traseu, sau pur si simplu nu vor sa decida ei traseul .
    De exemplu, daca ar fi sa propun eu niste ture, nu stiu daca toata lumea ar fi multumita sa pedaleze peste 140 km intr-o zi. Am putea merge mai la vara pana in Sighisoara. Acolo bem o bere ca-ntre biciclisti, mancam o ciorba dupa care ne intoarcem cu trenul… Sau poate suna mai bine un Transfagarasan din Sibiu spre Arges, acolo o vizita scurta la Manole sa-i vedem capodopera, dupa care ne intoarcem pe Vidraru-Balea-Ucea si luam trenul… Deci un Trans dublu… Ar fi fain sa plecam de Sambata cu bicicletele pana la Vulcanii Noroiosi din Buzau si sa campam corturile. Ne intoarcem a doua zi cu trenu… Poate vrei sa dam o tura de Transalpina de 1 Mai. Plecam din BV spre Sebes. Dormim la un motel. A doua zi atacam Transalpina si coboram pana la Novaci, apoi Craiova sau de unde sa luam un tren… Excitant, nu? Dar stai asa… motelul costa niste bani, tura e cam greoaie, in Mai e ceva zapada pe acolo… nu toata lumea-si permite/poate. Oooppssss, system error!!!
    Ce zici de-o tura pana la Bucale? dam o plimbare prin Herastrau/Cismigiu si ne intoarcem cu trenuletzul. Hai sa facem o tura de peste 200km intr-o zi. Ca sa ne putem “lauda” cu asa ceva. Dar stai un pic. Cati rezista la asa o tura? Ca daca stai dupa fiecare sa-si faca poze, sa mearga la toaleta, sa blabla… nu mai ajungi la destinatie. Plus ca altii or sa injure ca “ui si la nesimtitii aia ce tura au propus, numai ca sa nu mergem si noi”. Asa ca nu poti impaca de fiecare data si capra si varza. Eu personal nu pot propune ture pentru simplul motiv ca-mi plac doar cele “enduro”. Ori distanta foarte mare pe asfalt ( > 200 km ), ori Transfagarasane, Transalpine sau alte asemenea.
    In legatura cu Revelionul, am asistat si eu atunci la “sedinta” aia. Poate nu a vrut lumea sa “petreaca” alaturi de ursuletzi ca asa-s unii: au copii sau neveste, sau au alte planuri alaturi de familiile lor si cei dragi. Te-ai gandit la varianta in care pentru unii preturile sunt duble? De exemplu am fost la Sfanta Ana. trenul a costat 18 lei pt. mine parca. Dar au fost unele persoane impreuna pentru care trenul a costat dublu. Si berea pentru acele persoane nu a costat 3.5 lei ci 7 lei. Nu pot sa nu ma gandesc la acele persoane ca le este greu totusi sa plateasca dublu. Cred ca ai inteles ideea.
    La faza cu posibile accidente consider ca fiecare este raspunzator de ceea ce face si cum se comporta in trafic si nu numai. Nu vad ce raspundere ai avea tu. Fiecare e mare si poate sa-si poarte de grija. Nu facem ceva “hard” in care sa fie nevoie de asistenta medicala sau mai stiu eu ce. E ca atunci cand mergi pe munte cu inca vreo 3-4 prieteni si unul face o luxatie si trebuie sunat salvamontul. Are cineva vreo vina? Au fost cazuri de mici accidente si la noi. Daca are careva probleme tehnice la bicicleta, iarasi e probl lui. Ar fi o problema in cazul in care sunt minori cu noi si nu sunt insotiti de parinti, dar nu cred ca a fost cazul nostru…
    “pentru că intenționez să merg prin zone necunoscute mie”. De aici reiese faptul vrei ca tu sa-ti faci turele, deci si daca ar veni cineva si ar propune o tura, nu vad cata importanta i s-ar da. Don’t blame me. Cand Alex ( parca asa il cheama ) a propus ceva ture, te-ai certat cu el parca. Si s-a scindat problema in doua, in sensul ca el pleaca cu oamenii lui, tu cu ai tai. Exact asa s-ar putea sa se intample si acum. Tu faci ture mai “hard” in care nu-ti chemi decat prietenii apropiati. Elegant si frumos din partea ta ar fi sa faci publice acele ture si sa le spui TUTUROR ca e o tura mai grea in care cine nu poate, mai bine sa nu vina. Sau poate pur si simplu nu vrei sa mergi cu toti dupa tine. te intelegem perfect. Dar iti dai seama cum se vor simti cei care nu au fost “invitati”? La masa critica poate sa vina cine vrea, dar in anumite ture este interzis minorilor… 🙂 Sa dam bine ca imagine ca participam 500 de biciclisti la masa critica… ca in unele ture ma duc cu cine vreau eu e alta mancare de peste 🙂
    Prin ceea ce ai scris mai sus, ultima idee cu turele in care nu inviti pe oricine, arati lipsa de respect pentru cei care cred in aceasta idee de a merge pe bicicleta, de a iesi la o tura. Este vorba de acei oameni simpli care isi gasesc si ei timp intr-0 duminica sa faca o iesire in natura. Sunt acei oameni cu care transpiri dand la bicicleta. Sunt aia care sunt “desconsiderati” de unii soferi. Sunt cei care, poate nu-si permit o bicicleta mai scumpa si vin si ei cu ce pot, din dorinta de a fi alaturi de niste oameni simpli. Cu alte cuvinte, sunt Brasovul Pedaleaza!!!
    Eu te inteleg perfect, si eu am injurat de multe ori cand vedeam cat de incet se misca unii, dar stau si ma gandesc ca fata de altii si eu ma misc incet.
    Cred ca nu te-ai exprimat tocmai corect la ultima idee. Sau poate ma-nsel…
    Sau poate nu suntem noi destul de comunicativi… Sau poate…

    • Entuziasm tineresc. Robert iar “a aruncat bolovanul in apa” si altii trebuie sa-l scoata. Desigur ar fi foarte frumos. Din cate stiu eu de la Ciprian , care a organizat concursul -On The Rocks- la Bunloc, e un efort deosebit. Eu am fost spectator la 2 editii si la ultima editie n-am vazut pe nici un tip din BP, macar ca spectator. O prima concluzie este ca initiatorul trebuie sa fie o persoana cu stare materiala pe plus, sa aiba un brand si sa fie sustinut de un sistem de relatii. La noi nu cunosc pe nimeni cu dotarile astea. Apoi eu nu vad 50 de participanti. Spun asta, pentru ca din cand in cand ii intilnesc pe nebunii aia (blindatii) cu downhilul, cu care n-avem nici un contact. Am mai vorbit cu unii din ei la On The Rocks, prin mijlocirea lui Ciprian si a a ginerelui meu. Hai sa zicem ca vreo 10 din noi (nu eu) am putea indrazni sa se arunce intr-o competitie. Si Cristi si Babau au dreptate.
      In caz de accident si eu zic ca trebuie consultat un avocat, ca nu se stie niciodata. Eu am avut 2 accidente cu masina, cu victime si stiu ce inseamna. Nu ca fiecare ii responsabil. Prima intrebare la extemporal e cine a organizat deplasarea? Statutul etc. Nucleul la noi e compus, statistic vorbind, din vreo 20-25 bikeri, care au cam aceleasi trasaturi de caracter si stare materiala. Cand apare unu de bani gata se simte. Eu zic ca nu trebuie sa fie nici o suparare, toti sunt simpatici, fiecare in felul lui. Prima interventie a lui Babau a fost una in stilul lui, bascalioasa, ca la bascalie ca romanul nu-i nici unul. A doua este mai serioasa si a punctat bine unele probleme. In final declar ca m-am simtit dator sa-mi spun parerea (Cel mai usor e sa taci) si sa continuam ca pana acum si pe bicla, si in tren si push si cum o fi mai bine. Va salut pe toti. Ovidiu Nea. Nu zapada, ci ala mai mare.

      • La ultima editie de la On the Rocks, ca spectatori am fost eu cu inca un prieten si m-am intalnit pe acolo si cu Lorand, deci careva dintre noi tot am fost pe acolo 😛
        Ideea lui Cristi de a se consulta cu un avocat, in legatura cu un posibil eveniment neplacut, chiar e buna, pentru ca nu se stie niciodata ce persoane noi vor mai veni in ture si cum vor reactiona in cazul unui accident major. Mai bine sa fi pregatit.
        In legatura cu propunerea de trasee, sincer sa fiu, personal deja ma simt intr-un fel, dator, celorlalti care au organizat si au propus traseele trecute, iar motivul pentru care nu am propus un traseu bine definit, se datoreaza lipsei de experienta in cicloturism, necunoscand prea bine dificultatiile si zonele cu trasee ce merita pedalate, iar mie nu prea mi se pare normal ca cineva mai necunoscator sa organizeze o tura, decat daca a mai facut traseul in trecut. Pe masura ce voi cunoaste mai bine “terenul”, cu siguranta ma voi implica si eu la stabilirea unor viitoare trasee, pana atunci invat de la cei experimentati. La urma urmei e o responsabilitate, cel putin morala, fata de toti oamenii pe care i-ai invitat sa vina pe un traseu ales de tine.
        Robert are o intentie buna cu acest parteneriat, dar (intotdeauna exista un “dar”), organizarea unui concurs MTB cu siguranta nu este ieftina si nici usoara, mai ales daca se vrea sa fie de nivel national, nici nu mai vorbesc pentru unul de nivel international. Sponsorii nu sunt usor de gasit si este nevoie de o echipa consistenta de oameni de incredere, care doresc, pot si au timpul necesar sa se implice in organizare, iar in aceasta asociatie, personal observ niste “rupturi” de comunicare. Nu vreau sa intru in detalii, pt ca nu are rost… In orice caz, un concurs MTB nu este imposibil de organizat, dar necesta multa dedicatie.

        O zi faina tuturor!

        PS: Baubau, sper ca n-ai vorbit serios legat de cumparatul licentelor….

        • Alex, scuze, parca am mai discutat treaba asta, dar pacat ca nu ne-am intalnit atunci. Eu m-am afisat peste tot, cum de nu ne-am vazut ? Poate ai stat mai retras. Mi-ar fi facut placare sa ne vedem, ca de altfel cu toti de la BP
          O seara buna

    • Babaule, nu trebuie decât să completezi o cerere pe care pot să ți-o dau eu și să devii membru al Asociației și atunci nu mai ești doar un “amărât de participant”. Să știi că eu nu mă simt mai deosebit că sunt membru Brașovul Pedalează, am intrat în această asociație la rugămintea lui Robert și de la înființare am rămas până acum oficial doar noi trei: Alex, Robert și eu. Concursul nu este proiectul tău dar poți să ajuți la realizarea lui dacă chiar dorești.
      Unele propuneri de ture sunt interesante, merită discutate. La 200 km într-o zi nu m-aș băga chiar dacă ar fi pe asfalt dar altele pot fi făcute.
      Cât despre cearta pe acare am avut-o cu Andy (nu Alex) e problema mea ce a fost între noi și el a făcut o chestie bună că și-a ales câțiva prieteni cu care merge. Îmi pare rău că s-a supărat așa tare și nu a mai venit în nici o tură organizată de mine. De ce vreau să fac ture doar cu câțiva: anul trecut am făcut publice ture mai dificile și am specificat în anunț la ce să ne așteptăm și că e nevoie de o bicicletă în stare bună, condiție fizică etc. și totuși au venit persoane nepregătite pentru așa ceva. Poate e lipsă de respect dacă nu chem tot Brașovul la acele ture dar sunt zile în care nu vreau să port de grijă la 50 de oameni, să mă gândesc că poate unul are o problemă la bicicletă și a rămas foarte mult în urmă, că alții sunt mult înainte și poate merg pe un drum greșit. Sunt o persoană dificilă și reacționez cam urât când sunt pus în situații deosebite așa că uneori e mai bine să merg singur sau cu prieteni care au răbdare cu mine când sunt nervos și vorbesc urât.

      • Cristi, nu ma pot abtine, esti un dragut, mai ales la sfarsitul comentariului tau.
        Sanatate!

  4. “Cel mai usor e sa taci”. Total GRESIT, domnu’ Ovidiu 🙂
    De tacut am tacut cu totii pana-n ’89. Atunci daca dadea vreunu’ din gura imediat i-o inchideau aia… acum esti liber sa vorbesti… ca vorbesti in gol si nu te mai asculta nimeni e alta poveste 🙂
    Ideea e ca NICIODATA nu tre’ sa taci, ci sa-ti expui punctul de vedere. Chiar daca e gresit, dar macar sa arati ca poti contribui si tu cu o idee, o parere, orice. Atat cat poti si vrei.
    La faza cu avocatul poate ar trebui sa punem mana de la mana si sa consultam unul. Ca ala nu consulta moca. Si indeferent de ce o sa zica avocatul, consider ca vina apartine celui care a provocat accidentul. Daca mai e si nesimtit si aduce acuzatii… nu cred ca e cazul nostru, DAR ( nu ca si cadou/surpriza ), niciodata nu stii peste ce dai.
    Ca vine vreunul beat cu bicicleta si cade in cap… poate-si revine 🙂
    Fiecare trebuie sa constientizeze faptul ca este participant la trafic si trebuie sa se supuna legilor circulatiei, ca vrea ori nu. Din pacate, am vazut ca si noi mai circulam aiurea. Mai e cate-o persoana care circula pe axul drumului.

    @Alex,
    Nu are rost sa o cumpere. ii pot oferi gratis doua licente si doua dizertatii 😉 pe raspunderea lui…
    Nu stiu ce domeniu are Robert. Lucrarile sunt facute de mine. La informatica am la licenta despre grafica tridimensionala si proiect in OpenGL, la dizertatie am tot grafica tridimensionala si ca proiect un shooter 3D cu soldatei ca in Counter-Strike 🙂
    La management am licenta despre managementul firmelor si la master am o lucrare despre practicile merchandisingului. Moca toate. Pentru documentat. Fiecare e major si raspunde de ceea ce face. LOL!!!

    • Luci, nu te-ai exprimat bine. E usor sa taci si asa cum spui tu e si gresit.
      Seara buna

  5. Văd că și alții împărtășesc ideea că un concurs este foarte greu de inițiat când nu ai cu cine și cu ce așa că îți propun, Robert, că dacă te mai întâlnești cu cei de la Geopark Perșani să le propui să facem niște trasee cicloturistice marcate în acea zonă. E adevărat că un concurs ar face mai multă publicitate ambelor asociații (Brașovul Pedalează și Geopark Perșani) dar nu știu dacă se poate realiza în condițiile actuale. Dacă ei au ceva fonduri cu care să cumpere niște panouri și niște vopsea eu aș sacrifica câteva weekenduri pentru a le picta pe copaci.

  6. Salutare,
    Bine inteles ca fiecare dintre noi avem dreptate.Sint de acord cu ce a spus Cristi,sint de acord si cu initiativa lui Robert(foarte buna).Ideea este ca trebuie bani,trebuie sponsori,trebuie voluntari,eventual trebuie perceputa o taxa modica la inscrierea participantilor la concurs spre exemplu.Da,e usor de spus si greu de facut.Ma gindeam ca poate ar fi mai usor sa se realizeze un concurs de ciclism in Brasov(chiar in oras),care sa se desfasoare,in perioada verii.Spre exemplu un concurs de ciclism pe sosea,pe asfalt in doua sau trei etape.Si sa fie un concurs doar al orasului Brasov pe plan local si atit.Bine inteles ca poate sa participe oricine din orice oras.Ma gindesc ca ar fi mai multe sanse de a gasi niste sponsori(poate domnul Nicolae Vlad Popa,sau domnul Cristian Macedonschi sa ajute asociatia).
    O zi buna!!!!!

  7. Hai salut,
    Pana la urma tot cum zice Levi consider ca e mai bine…. ceva in oras… e si mai bine mediatizat de televiziunile locale ar da si mai bine.
    Dar pana la urma totul se rezuma la bani. In vremurile bune parca eram 500 la masa critica. Daca fiecare ar da cate 2-3 lei… poate s-ar strange ceva. Mai daim si cei care fac ture mai dese cate 50-100 lei si poate poate incropim ceva pana la vara.
    Sau poate directionam acei 2% spre asoc ( eu si sa vreau si nu pot 😉 ).
    Idei sunt, dar banii cam lipsesc…
    Sunt ferm convins ca in oras se poate face ceva… si daca fiecare participant ar mai da cate 20 lei… uite cum se strange tot cate-un pic.
    Plus ca in oras pot fi si spectatori mai multi. Si poate fi organizat numai de BP 😉
    Va dati seama ca in oras poate ar mai da ceva firme niste banutzi si sa le fim recunoscatori si alte asemenea…
    Sau dc nu propunem domnului Emil de la pro ba ic sa organizam ceva impreuna… Adica Cipi sa aibe on the rocks si dl Emil nimic? not fair 😉
    Poate facem o tura si discutam toate aceste aspecte. Presupunand ca ne ia Cristi si pe noi si nu se duce singur 😉

  8. Concurs in oras a fost anul trecut si la Santu. A constat in parcurgerea unui traseu ales de catre participant, insa traseul avea citeva puncte de reper, unde participantii primeau o stampila pe o foaie. Fiecare trebuia sa faca cit mai multe ture, sa stringa cit mai multe stampile. Dupa fiecare tura parcursa sponsorii au donat niste bani pentru ajutorarea unor sportivi. Stampilele se puneau la sediile sponsorilor.
    Daca la Sfantu, un oras in care nu se misca mai nimic (lasand la o parte politica), se pot stringe o mina de sponsori pentru a organiza un astfel de concurs, nu prea cred, ca in Brasov nu se poate face. Toata treaba consta in a gasi oameni, care vor sa se implice. Eu m-am mutat din Brasov, rar mai calc prin oras, insa ar trebui sa existe o gramada de oameni tineri, cu timp liber, elevi, studenti, care sa va ajute. Chiar daca nu luati bani pe un astfel de job, puteti sa-l treceti pe CV. Viitorii angajatori se vor uita la voi altfel, deoarece ati facut ceva, nu ati pierdut vremea prin baruri si discoteti, cu pitipoance, fumind etnobotanice.
    Lumea s-a schimbat. Mai nou unii daca nu sunt platiti nici nu se mai scoala din pat. Sper sa se mai gaseasca citiva cu mai mult curaj si implicare.
    Chiar ma mir, cineva mai sus a scris ca in zilele bune, la critical mass, s-au strins si 500 de persoane. La Sfantu, un oras cu numai 60 mii de locuitori, anul trecut se stringeau 250-300 de persoane.

  9. @Caveman,
    Te-nseli amarnic… noi dupa fiecare tura mergem “La Pitzi” 🙂
    Ce ziceti daca ne implicam cu totii si organizam ceva pe Tampa? Niste ture pe simbolul Brasovului. Poate Tampa-Poiana si invers? Cu checkpoints si tot ce trebuie. Ar fi minunat. Nu trebuie sa amenajazi nimic. Poate doar marcat traseul cu niste hartii cu ursul care bicicleste. Ramane probl sponsorilor, dar nu cred ca ar costa o avere asa ceva… Poate ne-ntalnim si vorbim.

  10. Am luat legatura cu Fundatia eMAG sa vedem daca reusesc sa rezolv ceva.Raspunsul nu este tocmai favorabil,asta nu trebuie sa ne descurajeze.Uitati aici raspunsul de la Fundatia eMAG:

    Buna ziua si felicitari pentru initiativa!

    Momentan, toate fondurile fundatiei eMAG sunt alocate sustinerii copiilor olimpici la matematica, informatica si fizica, prin urmare nu va putem ajuta. Va dorim, insa, mult succes in desfasurarea proiectului.

    Zi frumoasa,

    Irina Vasilescu
    Project Manager Fundatia eMAG
    Swan Office Park, Windsor Building
    Sos. Bucureşti Nord nr. 15-23

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*